środa, 8 sierpnia 2018

Jak kogoś poznać pytania

Znalazłam te pytania na innym forum i pomyślałam, że i nam przydałoby się coś takiego. Dzięki temu będziemy mogli dowiedzieć się czegoś więcej o sobie. W świecie rzeczywisty- kluby zainteresowań (muzyczne, rysunkowe, malarskie, książkowe etc.), gdzie możesz poznać kogoś o podobnych, albo tych samych zainteresowaniach, tak samo na kursach np.


Te pytania pozwalają poznać czyjeś upodobania, zainteresowania i ogólne nastawienie do życia. W niebezpośredni sposób pomagają też odkryć, czy ktoś ma w sobie jakąś nutkę szaleństwa i pasji, do której nie przyznałby się sam w takich okolicznościach lub na takim etapie znajomości. Wymień pięć słów, które najlepiej cię opisują.

Odpowiedź na to pytanie pokaże, na ile dziecko zna siebie i jakie ma na swój temat zdanie. Wybierz kogoś, z kim chcesz się trochę zbliżyć i złapać lepszy kontakt. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Jak kogoś poznać? Tydzień temu się przeprowadziłam do nowego domu daleko od starego i wogóle nikogo nie znam.


Bo wiecie mieszkać gdzieś ,gdzie się n ikogo nie zna to trochę dziwnie. Dlatego zadawajmy pytania i szukajmy na nie odpowiedzi! I zacznijmy już, teraz, natychmiast.


Jak nie masz czasu (albo Ci się nie chce) przeczytać całości, to przynajmniej przeczytaj same pytania, ok? Przygotowałem dla Ciebie listę pytań, które powinny dać Ci do myślenia.

Większość dni siedzę tylko w domu, chciałbym kogoś w końcu poznać, kogoś kto poświęcał by mi dużo czasu. W szkole to jedynie w klasie się spotkać idzie a tak to. Jestem nieśmiały i nie potrafię po prostu podejść i zagadać losowej osoby.


Po czym możesz poznać, że kogoś kochasz? Czujesz i wiesz, że to ktoś bardzo dla Ciebie ważny. To osoba, która wiele dla Ciebie znaczy, zdecydowanie nie jest Ci obojętna! Byłaby to dla Ciebie wielka strata, gdyby tej osoby nie było wśród Twoich bliskich.


Na pewno nie sprawiło to, że ktoś z nas zakochał się w drugiej osobie, ale odczuliśmy, że. Czy zdanie Jak poznam kod pocztowy, to napiszę do Ciebie list jest prawidłowe? Ktoś mi powiedział że zrobiłem błą ponieważ kodu się nie poznaje, tylko dowiaduje się jaki jest.


Proszę o wyjaśnienie i dziękuję za odpowiedź. Mianowicie, od dłuższego czasu jestem singlem i mam problem z znalezieniem bliskiej mi osoby. Bo przede wszystkim, żeby kogoś poznać, to trzeba w jakiś sposób do tego kogoś wyjść. A u introwertyka różnie z tym bywa.


Pamiętam jak mój pewien dobry znajomy wpadł w jakąś dolinę nastroju i narzekał, że nikogo nie może sobie znaleźć. Siedział całymi dniami w domu przed kompem i nie wiem na co czekał. Wyobraź sobie, że jesteś na spotkaniu z osobą, którą cenisz i. Jakie pytania można zadać tej osobie, aby nawiązać z nią kontakt i okazać jej nasze szczere zainteresowanie?

Twoim zadaniem jest ją poznać! CO WARTO WYKORZYSTAĆ I JAK TO ZROBIĆ? Pytania pomagają nam poznawać innych ludzi, okazywać im nasze zainteresowanie. Ustaliliśmy więc kompromis, na który się zgodził, że nie będzie upijał się częściej, niż raz w mies. Niestety, jak łatwo się domyśleć, nie wytrzymał ani jednego mies.


Gdzie poznać kogoś normalnego ? Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty